Klantenservice

Heb je een vraag of hulp nodig?

Onze klantenservice is 5 dagen per week bereikbaar van 10.30 tot 17.00 uur (ma t/m vr).

- Vul het formulier op deze pagina in.

- Stuur een mailtje naar onze customerservice
- Bel naar +32 3 336 49 96 (geen extra kosten)
- Chat met ons via Facebook
- Kom langs in onze winkel

1 Bestellen en leveren
1.1 Ik heb mijn pakketje niet ontvangen, wat nu?

Als er uitzonderlijk iets fout is gegaan in het sorteercentrum kan het zijn dat je pakketje niet geleverd is, controleer met je tracking nummer op www.bpost.be/track of het niet op het postkantoor ligt.

Is je pakketje in een ander land beland of heb je geen tracking nummer gekregen dan verzoeken we u om contact op te nemen met de klantenservice, wij zullen proberen en hopelijk slagen in het probleem op te lossen.

1.2 Ik heb het verkeerde adres opgegeven, wat nu?

Het is de verantwoordelijkheid van de klant  om de gegevens goed te controleren.  U zal altijd een bevestigingsmail van de bestelling krijgen, kijk deze goed na, als niet het juiste afleveradres is ingevuld neem dan zo snel mogelijk contact op met de klantenservice.

Na een bevestigingsmail van bestelling volgt er ook een bevestigingsmail van verzending. Nadat u deze mail heeft ontvangen betekent het dat het pakketje verzonden is en kunnen we helaas niets meer doen aan het foutieve afleveradres, dan is het wachten tot het terug bij ons terecht komt. Wij nemen dan contact op met u om een nieuwe afspraak te maken.

1.3 Wat doe ik als ik het product heb ontvangen en ik toch niet zo zeker ben over mijn aankoop of als ik me vergist heb van maat?

Eerst per e-mail communiceren dat je het product wil retourneren.

Dan zijn de retourkosten wel voor de klant, de kosten voor het vervangend product te verzenden betalen wij.  Als de kwaliteit niet voldoet aan uw eisen vragen we u om onze klantenservice te contacteren zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken.

Uiteraard moeten de producten alsook de verpakking onbeschadigd zijn.

Zorg wel dat je binnen 14 dagen ons laat weten dat je het product wil ruilen, na 7 dagen vervalt het verzakingsrecht en kunnen we het product helaas niet meer terugnemen.

1.4 Wat doe ik als ik niet het product heb ontvangen dat ik heb besteld?

Wij doen ons uiterste best om elke bestelling met zorg te verwerken en op te volgen, toch kan het gebeuren dat we een vergissing maken. Als u de foute maat, een andere kleur of een product dat u niet heeft besteld ontvangt kan u dit retourneren, deze kosten zullen door ons vergoed worden.

Neem wel zo snel mogelijk contact op met de klantenservice zodat we het juiste product al klaar kunnen leggen voor je. 

2 Betaling
2.1 Kan ik achteraf betalen?

Momenteel bieden we achteraf betalen helaas niet aan... Sorry! 

2.2 Hoe weet ik dat jullie m'n geld niet gaan stelen? Is kopen bij jullie wel veilig?

Kopen en betalen bij ons is veilig. Als er iets zou misgaan staan wij 100 % klaar om samen met jou naar een oplossing te zoeken. 

2.3 Hoe kan ik betalen?

Betalen kan met: PayPal, Bancontact/MisterCash, creditcard, iDeal, Sofort Banking & Giropay.

Als je niet zeker bent of je betaalmethode geschikt is aarzel dan niet om ons te contacteren op customerservice@lockwood.be

2.4 Waar is mijn bevestigingsmail?

Hoogstwaarschijnlijk in je spamfolder! Kunnen we helaas weinig aan doen. 

Als je de mail hier ook niet kan terugvinden stuur ons dan even een mailtje op customerservice@lockwood.be en we helpen je verder.

3 Bekommeringen
3.1 Ik had graag wat meer informatie in verband met retourneren.

Hierboven in de categorie ruilen & retourneren kan je waarschijnlijk je antwoord terugvinden.

3.2 Na 2 keer dragen zijn mijn schoenen uit elkaar gevallen, wat nu?

Contacteer de customer service, voeg foto’s toe van het volledige product en 1-2 detailfoto’s van de beschadiging/fout. Wij zullen deze nakijken en beslissen of het om een productiefout gaat. Als het om een productiefout gaat kan u het product retourneren, de kosten zijn voor ons, we zullen het product dan vervangen of het geld terugstorten. Helaas kunnen we niets doen als het om wear & tear gaat.

3.3 Hoe kan ik dit kledingstuk als nieuw houden?

Kleren wassen is nooit goed voor kleding, probeer dit dus zo weinig mogelijk te doen. Als u toch kiest voor een wasmachine, lees dan heel goed de wasvoorschriften op het label in de kleding.

3.4 Komen producten nog terug binnen nadat ze uitverkocht zijn?

Waarschijnlijk niet. Het kan wel dat iemand zijn bestelling annuleert waardoor dit product opnieuw beschikbaar is, af en toe in ’t oog houden is dus de boodschap. Als een product toch opnieuw binnenkomt zie je dit als eerste op onze social media kanalen. 

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »