Retouren

Retourneren

Ben je toch niet helemaal tevreden over je product, of klopt er iets niet met de bestelling? Retourneren is natuurlijk perfect mogelijk, en bovendien gratis
Doe dit wel binnen de 14 dagen na ontvangst (anders vervalt het verzakingsrecht), en vergeet niet de reden te vermelden.

Klanten die buiten de EU wonen, nemen best even contact met ons op.

Klanten binnen de EU: Volg deze URL om je retour aan te vragen. 

In de rechterbovenhoek kan je de taal aanpassen, met de keuze tussen Frans, Nederlands of Engels.

Let wel! Deze dienst is nog niet voor alle landen binnen de EU mogelijk. Werkt de URL niet? neem dan ook even contact met ons op.

Om er zeker van te zijn dat je order veilig terug tot bij ons komt, kan je deze vijf stappen volgen.

Eerste pagina

- Jouw postcode

- Tracking code: deze vind je in onze voorgaande mails omtrent dit order, of op het label dat op je bestelling gestickerd is.

Tweede pagina

- Je eigen gegevens: naam, adres, etc.

Derde pagina

- Selecteer een postkantoor in je buurt, waar jij het pakket gaat afgeven.

Vierde pagina

- Bevestig dat al je gegevens kloppen.

Vijfde pagina

- Print het label af en plak het op je pakket. Let wel: er mogen zeker geen andere labels (van onze zending naar jou toe, bijvoorbeeld) meer zichtbaar zijn, anders is de kans groot dat het pakket gewoon terug bij jou wordt afgeleverd.

 

We contacteren je wanneer we je retour hebben ontvangen, hierna krijg je ofwel een terugbetaling ofwel een nieuwe trackingcode voor het vervangend product. 

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »